La Jaume I dóna la benvinguda als 174 alumnes internacionals de postgrau que s’incorporen aquest curs

25/09/2013 | SCP

• Estudiantat postgrau postgrau-internacional postgrau-internacional

L'estudiantat prové d'Amèrica del Nord, Amèrica Llatina, Àfrica, Àsia i Europa. | FOTO: MANUEL CASAÑ

La vicerectora de Cooperació, Relacions Internacionals i Institucionals i Multilingüisme, Inmaculada Fortanet, i la coordinadora acadèmica dels màsters oficials de l'UJI, Patricia Salazar, van donar la benvinguda el passat 24 de setembre a l'estudiantat internacional de màster que s’incorpora aquest curs a la Jaume I.

En l’acte, l'estudiantat va rebre informació sobre els principals serveis que ofereix l'UJI i el seu funcionament. Així mateix, els assistents van conèixer el programa d’oci i cultura que l’Oficina de Relacions Internacionals organitza per a l’estudiantat estranger. Per a finalitzar, es va realitzar una visita a algunes de les principals instal·lacions del campus com ara la Biblioteca o el Servei d’Esports.

En total, 174 alumnes estrangers s'han incorporat al postgrau de l’UJI provinents d’Àmerica del Nord, Amèrica Llatina, Àfrica, Àsia i Europa. Concretament, els màsters amb més afluència d’estudiantat internacional són el Màster en Estudis Internacionals de Pau, Conflictes i Desenvolupament i el Màster Erasmus Mundus en Tecnologies Geoespacials.