03/06/2019 | SCP

El taller d’escriptura de la Universitat Jaume I, organitzat pel Servei d’Activitats Socioculturals, ha tancat aquesta edició amb una conferència del periodista i escriptor Fernando Delgado. En l’acte també s’ha presentat la publicació del curs que recull els treballs de l’alumnat i que enguany es titula Imprevisibles de l'editorial 1968 Ediciones de Castelló.

Al llarg del curs també han compartit la seua experiència en l’àmbit literari l’editor i periodista valencià Manel Alonso, l’escriptor vila-realenc Manel Pitarch, les poetes María José Sangorrín i Lluïsa Lladó, les escriptores M. Carmen Castillo i Emi Zanón, el novel·lista, contista i dramaturg Vicente Marco i la directora del taller i professora de Llengua Espanyola en el Departament de Filologia i Cultures Europees de l’UJI Rosario Raro.