L’UJI acull la II Olimpíada de Dret

06/02/2019 | SCP

•  olimpiada-dret Olimpiada_Dret_DLL57_in

FOTO: Damián Llorens

La sala de vistes Tomás S. Vives Antón de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de l’UJI ha acollit l'1 de febrer la II Olimpíada de Dret en la qual han participat un total de 36 alumnes de 12 centres d’ensenyament secundari de la província de Castelló. En concret, dels municipis d'Almassora, Vila-real, Benicàssim, Torreblanca, Betxí, Borriana i Castelló.

L'activitat té com a objectiu el foment dels coneixements i l’argumentació jurídica com a eina de desenvolupament professional de l’alumnat. L’Olimpíada consisteix en la realització, en grups de tres alumnes de primer o segon de batxillerat, de la part d’informe jurídic d’un judici penal sobre lesions i amenaces. En concret, es tracta d’un judici sobre uns fets que a l’inici de la jornada ha exposat estudiantat de Dret de l’UJI que ha interpretat la fase d’interrogatoris als acusats, víctimes, testimonis i perits del cas.

L’Olimpíada de Dret és  una iniciativa única i innovadora en tot Espanya organitzada per l'Espai Jurídic d'Estudis Laborals de l’UJI.