Les Jornades d'Acollida reben 1.540 alumnes de nou ingrés

07/09/2018 | SCP

Un total de 1.540 alumnes han participat en les Jornades d'Acollida que ha organitzat la Unitat de Suport Educatiu de la Universitat Jaume I en les quals el nou estudiantat ha tingut l'oportunitat de conèixer millor l'estructura i el funcionament de la universitat abans de començar el curs acadèmic.

La sessió del 6 de setembre ha estat dedicada a l'alumnat de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals (ESTCE) i de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques (FCJE). Concretament, han assistit a la jornada 390 estudiants de l’Escola i 460 de la Facultat de Jurídiques.

La jornada del 7 de setembre ha estat adreçada a l’estudiantat de la Facultat de Ciències Humanes i Socials i la Facultat de Ciències de la Salut, a la qual han assistit 490 i 200 estudiants d’aquests centres, respectivament.

Cada jornada s'ha iniciat amb una benvinguda per part del degà/a o director/a del centre, una xarrada d'informació i orientació, la presentació dels diferents graus, i una visita guiada pel centre. A més, s’ha repartit entre els assistents una Guia d'acollida amb la informació més útil i interessant per a moure's pel campus.

Les Jornades d'Acollida tenen com a objectiu facilitar l'adaptació i la integració de l’estudiantat de nou ingrés en la seua titulació i en la universitat.