L’exposició «Lite-rates, mamíferes de la cultura» mostra a l’UJI el treball cultural de les dones

07/11/2017 | SCP

•  lite-rates Lite-Rates_17DLL08_in

FOTO: Damián LLorens

L’associació ADONA’T ha inaugurat al vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials la mostra Lite-rates. Mamíferes de la cultura en un acte que ha comptat amb la presència del vicerector de Cultura, Extensió Universitària i Relacions Institucionals, Wenceslao Rambla, i la degana de la FCHS, Rosa Agost.

Lite-rates, mamíferes de la cultura és la nova producció anual d’ADONA’T, la que fa nou de la seua trajectòria, amb la qual vol fer difusió del treball de les dones de l’entorn social i cultural proper, no al·ludint a escriptores, sinó a través de produc­tores, prescriptores i grans consumidores de llibres. Així, l’exposició mostra el treball de 18 dones, entre elles, editores, directores de col·lec­ció, investigadores, bibliotecàries, impressores, llibreteres, periodistes i comunicadores, adaptadores i actrius, assessores de lectura, estudiants, etc.