L'estudiantat de la FCJE i la FCS celebra els actes de graduació

26/10/2017 | SCP

•  graduacions-fcje-fcs Graduacio_Grau_Psicologia_17DLL094_in

FOTO: Damián LLorens

• Fotografia de la graduació graduacions-fcje-fcs new__MG_4753

Un total de 224 estudiants de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques i 65 de la Facultat de Ciències de la Salut que han finalitzat els estudis durant el curs 2016/2017 han participat el 19 i 20 d’octubre, respectivament, en els actes oficials de graduació, en els quals s’han lliurat les beques i diplomes.

La cerimònia de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques ha estat presidida pel degà d’aquest centre Rafael Lapiedra, i també han comptat amb la presència del director de la Unitat de Suport Educatiu, vicepresident de la Societat d'Amics i Antics Alumnes de l’UJI i professor del Departament d’Economia, Iván Barreda, com a padrí de l’acte de l’àmbit econòmic; el magistrat del Jutjat Social núm. 3 de Castelló, Javier Edo, com a padrí de l’àmbit jurídic, i els graduats Eloy Martín i Jaime Clemente, en representació de l’estudiantat.

En primer lloc, s’ha celebrat la graduació de l’àmbit econòmic, que ha comptat amb l’assistència de 147 estudiants dels graus en Administració d’Empreses, Finances i Comptabilitat, Economia i Turisme i del Màster en Management. El padrí de la promoció, Iván Barreda, ha destacat en la seua intervenció la importància dels estudis, no sols per a l’augment de la inserció laboral i les expectatives salarials, sinó també per al conreu dels valors humans i el pensament crític. En aquesta línia, ha animat l’estudiantat a continuar amb la seua formació al llarg de la vida i mantenir el vincle amb la Universitat, ja siga amb estudis de màster i doctorat o a través del programa AlumniSAUJI.

A continuació, ha tingut lloc la graduació de l’àmbit jurídic, a la qual han assistit 77 estudiants dels graus en Criminologia i Seguretat, Dret, Gestió i Administració Pública, Relacions Laborals i Recursos Humans i el Màster en Advocacia. Javier Edo, com a padrí de l’acte i antic alumne de la Universitat Jaume I, ha valorat la formació excel·lent que ofereix l’UJI tant a nivell teòric com pràctic. Així, ha destacat en la vessant pràctica la integració del pràcticum en el pla d’estudis que «dota a l’estudiantat dels elements necessaris per a tindre una carrera d’èxit».

Pel que fa a la cerimònia de la Facultat de Ciències de la Salut, ha estat presidida pel degà de la FCS, Rafael Ballester, i també ha participat la professora del departament de Psicologia Bàsica, Clínica i Psicobiologia, Helena Villa, com a padrina; la vicedegana del grau, Ana Alarcón, i la graduada Jahel Molina, com a representant de l’estudiantat.

Durant la seua intervenció, Helena Villa s’ha centrat en la importància dels valors tant en la vida personal com en el desenvolupament de la carrera professional. «El vostre pas per la Universitat us ha permès adquirir una sèrie de coneixements tècnics sobre a Psicologia, que us ajudaran a desenvolupar la vostra carrera professional en aquest àmbit, però espere que també hàgeu adquirit o afermat altres destreses més relacionades amb l'actitud davant la vida, que us permetran traure el màxim potencial a aquests coneixements i créixer personalment» ha destacat.

Els actes de graduació estan organitzats pel Programa AlumniSAUJI, amb col·laboració del Servei de Comunicació de la Universitat Jaume I. Aquests actes, on a més de l’estudiantat i representants del món acadèmic també hi estan presents els familiars dels recents graduats i graduades, pretenen reconèixer l’esforç i donar l’enhorabona a l’estudiantat que ha finalitzat els seus estudis.

Més informació: www.alumnisauji.uji.es

Fotografies de la FCJE