La fundació f2e llança un vídeo formatiu sobre la petjada de carboni

16/10/2017 | SCP

La fundació f2e, amb el patrocini de la Secretaria d'Estat per a la Unió Europea del Ministeri d'Afers Exteriors i Cooperació, ha llançat un video formatiu sobre Gestió i Càlcul de Petjada de Carboni per a informar i conscienciar a la ciutadania.

Fruit de la creixent importància que té el control de les emissions de gasos d'efecte hivernacle (GEI), el vídeo té com a objectiu que els ciutadans i ciutadanes es formen en el concepte de la petjada de carboni i oferir-los uns coneixements bàsics que permeten conèixer els procediments de reducció i compensació que existeixen.

Aquest video ha sigut realitzat per professors de la Universitat Jaume I i professionals de l'empresa. Els seus continguts estan orientats a explicar el concepte de petjada de carboni aplicat a organitzacions i conèixer la normativa i procediments. A més inclou casos pràctics de càlcul i compensació de la petjada de carboni en organitzacions reals.

El video és fruit de la col·laboració del Ministeri d'Afers Exteriors i Cooperació, a través de la Secretaria d'Estat per a la Unió Europea, que ha subvencionat a la fundació f2e per a la realització d'aquesta iniciativa, en una aposta per la formació i la conscienciació sobre la reducció de les emissions de gasos d'efecte hivernacle de cara als ciutadans espanyols.

Aquest video està visible a través de la pàgina web de la fundació f2e i el seu canal youtube, a través de l'enllaç https://www.youtube.com/watch?v=mEty5kktWMU

Sobre la Fundació f2e
La Fundació per a l'Eficiència Energètica de la Comunitat Valenciana, de la qual són patrons BP, l'Ajuntament de Castelló i la Universitat Jaume I, té com a objecte impulsar l'actuació en el camp de l'eficiència energètica a través de la formació, conscienciació social, suport al desenvolupament d'iniciatives empresarials i promoció de projectes d'innovació. Situada a Castelló, f2e conjumina així esforços de l'àmbit privat, públic i acadèmic.

Altres notícies:

L’UJI acull la primera jornada d'eficiència energètica en la indústria ceràmica