Publicacions de la Universitat Jaume I presenta les seues novetats en la I Fira Internacional del Llibre Universitari a Mèxic

06/09/2017 | SCP

Publicacions de la Universitat Jaume I ha presentat les seues novetats editorials en la Fira Internacional del Llibre Universitari que, organitzada per la Universitat Nacional Autònoma de Mèxic (UNAM), s'ha celebrat del 22 al 27 d'agost al Centre d'Exposicions i Congressos d'aquesta universitat. Les novetats editorials de l’UJI han estat exposades al pavelló de la Unió d'Editorials Universitàries Espanyoles (UNE) en el qual s'han reunit 35 editorials d'universitats i centres de recerca espanyols.

Aquests 35 segells han exposat prop d'un miler de títols (916), obres de referència en diferents camps del saber: política, història, filosofia, dret, poesia, cinema, art, música, comunicació, medi ambient, astrologia, turisme i educació, entre d’altres. En concret, l'editorial de la Universitat Jaume I ha presentat 13 de les seues últimes publicacions: Tratamientos psicológicos y salud mentalIntervención mediante historias complejas de teoría de la mente. Meteduras de pata, juicios morales e ironíasLa inquisición en las Cortes de CádizIberomérica en perspectiva artísticaAntropometría aplicada al diseño de productoEl laboratorio de WundtRegina José Galindo: la performance como armaCuatro reyes para SiciliaTeatro de mujerMujeres y guerraLa traducción para el doblaje en EspañaArte y patrimonio en Iberoamérica, i Nuevas tecnologías, nuevas sensibilidades.

La mostra, que ha tingut com a convidat d'honor la Universitat de Salamanca, ha comptat amb 130 estands de les principals editorials universitàries de Mèxic, Buenos Aires, Colòmbia, Perú i Xile, a més d'editorials privades i xarxes d'editors universitaris de Mèxic, Colòmbia, Argentina i Espanya.