Les Jornades d'Acollida reben 1.375 alumnes de nou ingrés

11/09/2017 | SCP

Les Jornades d'Acollida, organitzades per la Unitat de Suport Educatiu, han rebut 1.375 estudiants de primer curs que han pogut conèixer el funcionament de la Universitat Jaume I i les seues instal·lacions abans d'iniciar les classes.

Les jornades han estat dedicades cada dia a un dels centres. Concretament, hi han assistit 340 estudiants de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, 306 de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, 169 de la Facultat de Ciències de la Salut i 560 de la Facultat de Ciències Humanes i Socials.

Les diferents sessions s'han iniciat amb una benvinguda institucional per part dels degans i directors dels diferents centres. Així mateix, els participants han assistit a xarrades informatives sobre l'UJI i han visitat l'edifici corresponent a la seua titulació acompanyats d'estudiants voluntaris de cursos superiors.

Els estudiants han rebut també l'agenda acadèmica i una guia d'acollida que conté informació útil sobre el campus i la vida universitària.

Fotografies

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions