El Servei d'Esports registra més de 1.600 inscripcions en les activitats esportives

11/09/2017 | SCP

El Servei d'Esports de la Universitat Jaume I ha cobert més de 1.600 places en les activitats esportives amb professorat després de fase de validació de les preinscripcions realitzades per la comunitat universitària. Algunes de les activitats més demandades, de les més de 5.500 places que s'ofereixen aquest curs acadèmic, han sigut l'activitat física per a majors, spinning, aiguaritmes, Pilates o natació, entre altres.

Cal recordar que encara queden pendents les inscripcions directes dels diferents col·lectius que ja estan obertes des del 9 de setembre i les inscripcions per a les persones que no tenen cap vinculació amb l’UJI que es realitzaran a partir del dia 19 de setembre.

A més, els interessats i interessades en les activitats amb professorat poden assistir a les jornades de portes obertes que se celebren durant el mes de setembre per tal de provar les diferents disciplines que s’ofereixen.

Mes informació de les activitats

Portes obertes