L’UJI dóna la benvinguda als alumnes que participen en els Campus Científics

12/07/2017 | SCP

L’UJI ha donat la benvinguda als alumnes que participen en la nova edició del programa de Campus Científics que es desenvolupen per tot l'Estat. Es tracta d’estudiantat de quart d'ESO i primer de batxillerat de tot Espanya que realitzarà estades d'una setmana en el campus del Riu Sec, que inclouran nombroses activitats científiques i també culturals i d'oci.

L'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals i el Vicerectorat d'Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa ha organitzat, per als 120 alumnes que participaran en aquest campus al llarg de tot el mes de juliol, diferents programes que giren al voltant de temes com ara l'eficiència energètica, la física, la química, la biologia, la matemàtica i la informàtica. La idea és transmetre com la ciència i l'activitat investigadora facilita o dóna resposta a qüestions quotidianes.

Els Campus Científics tenen com a objectiu promoure entre els i les joves les vocacions científiques i, per aquest motiu, ofereixen als seus participants un contacte directe amb la tasca diària d'investigadors i de projectes de recerca en un ambient universitari i multicultural a fi que aquesta acció els ajude a definir en el futur els seus estudis.

Aquest campus científic s'emmarca dins del CampusHàbitat5U «Hàbitat i Territori» i és un dels 16 Campus d'Excel·lència Internacional i Regional que es desenvolupen en l’àmbit nacional. Aquesta activitat és una iniciativa de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) i el Ministeri d'Educació, Cultura i Esport, amb el suport d'Obra Social La Caixa.