Vox UJI Ràdio col·labora amb el Formigues Festival i la Nit de l’Art de Castelló

18/05/2017 | SCP

Per tercer any consecutiu, Vox UJI Ràdio ha col·laborat amb el Formigues Festival, el festival de música per a menuts, que enguany ha celebrat la cinquena edició. Tant menuts com adults han pogut gaudir de concerts, tallers, jocs i xarrades durant dos dies al recinte Villacamp de Benicàssim.

L’emissora de la Universitat Jaume I ha emès en directe el programa Ràdio Formigues, un programa especial en què els protagonistes han sigut els xiquets i xiquetes. A més, s’han impartit tallers de ràdio en els quals els participants han elaborat continguts per al programa en directe amb entrevistes, notícies i presentació de temes musicals, una proposta que a banda de presentar el mitjà als participants, els ha permès divertir-se mentre aprenen.

Aquestes activitats han comptat amb la col·laboració d’estudiantat vinculat a Vox UJI Ràdio de les titulacions de l’àmbit de les Ciències de la Comunicació (Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat i Relacions Públiques) de la Universitat Jaume I, així com músics i artistes convidats.

D’altra banda, Vox UJI Ràdio ha col·laborat també amb l’onzena edició de la Nit de l’Art de Castelló amb un programa en directe des de la plaça Hort dels Corders, davant de l’edifici Menador espai cultural, realitzat per estudiants i col·laboradors de la ràdio. Aquesta ha sigut la primera vegada que la ràdio universitària ha eixit al carrer durant la Nit de l’Art i ho ha fet amb una emissió especial que ha inclòs entrevistes i ha donat cobertura a les activitats d’aquesta edició, que ha comptat amb més de 36 espais i 50 propostes culturals, la col·laboració de set galeries d’art i 13 centres culturals.