Publicacions de l’UJI presenta a Madrid el títol «Regina José Galindo: la performance como arma» de Lidón Sancho Ribés

01/06/2017 | SCP

Publicacions de la Universitat Jaume I ha presentat a la Casa América de Madrid el títol «Regina José Galindo: la performance como arma» de Lidón Sancho Ribés, qui ha estat acompanyada en l'acte per Jaime López, president de l’Associació Art Sostenible de Barcelona.

Lidón Sancho Ribés és llicenciada en Humanitats per la Universitat Jaume I i titulada en Educació Artística per la Universitat de València. Doctora en Història de l'Art i professora, és membre de l'Institut Interuniversitari d'Estudis Feministes i de Gènere Purificació Escribano de l’UJI, on col·labora com a conferenciant i amb articles de recerca en l'àrea d'art contemporani i educació.

Ha publicat en revistes d'art especialitzades i realitza articles amb una mirada fresca, crítica i multidiciplinària en el seu blog «Més vida que art» emmarcat en el periòdic Las Provincias. Comissària independent, cerca en els seus projectes expositius la unió entre art actual, gestió emocional i didàctica. Entre els seus propers projectes estarà la gestió parcial del comissariat de la fira MARTE d'Art Contemporani (Castelló) i la creació de la seua pròxima novel·la.