Alumnat de l’IES Francesc Ribalta visita éBRICKhouse a l’UJI

13/03/2017 | SCP

Una trentena d’alumnes de l’institut d’educació secundària Francesc Ribalta de Castelló ha visitat la casa solar éBRICKhouse de la Universitat Jaume I de Castelló per a conèixer les solucions bioclimàtiques usades en construcció.

Durant la visita, l’estudiantat ha pogut conèixer les solucions aportades per a la construcció en sec, la ventilació, la calefacció, la seguretat, l’aïllament, la domòtica i el so, sense oblidar el disseny. A més, també han pogut comprovar els principis d’estalvi energètic aplicats en una casa d’aquestes característiques.

Al llarg de la visita han estat acompanyats per diversos membres de l’equip de treball, com ara Jordi Babiloni, qui ha explicat els avantatges de participar en projectes universitaris com a voluntaris i on la majoria dels participants són estudiantat.

Més informació: http://www.ebrickhouse.uji.es/

Altres notícies de l'ESTCE:

La Plantilla Disseny celebra el seu cinquè aniversari amb una fira tecnològica i creativa

L’estudiantat del Màster Erasmus Mundus en Tecnologies Geoespacials de l’UJI defensa els seus treballs de final de màster

El Màster Erasmus Mundus en Robòtica Avançada en què participa l’UJI rep més de 700 sol·licituds per al proper curs

Els professors de l’UJI Vicente Esteve i Sergi Meseguer imparteixen un curs al professorat de secundària que participa en el concurs «Cristal·lització a l'Escola»

El monoplaça de l’UJI Motorsport participa en la Fira del Vehicle d’Ocasió «Motor2» de Vila-real