Alumnat canadenc realitza una estada a l’UJI per a conèixer la cultura castellonenca

29/03/2017 | SCP

•  mobilitat-canadencs Estudiants_Canadencs_17DLL22_IN

FOTO: DAMIÁN LLORENS

Un grup de 15 alumnes del Màster en Comunicació Intercultural i Internacional de la Royal Roads University de Victòria a Canadà, acompanyat per la professora Julia Jahansoozi i la tècnica d’administració Louise Baxfield, ha realitzat del 13 al 31 de març de 2017 una estada de mobilitat a la Universitat Jaume I per a conèixer la cultura castellonenca. La vicerectora d’Internacionalització, Cooperació i Multilingüisme, Inmaculada Fortanet, va ser l’encarregada de donar-los la benvinguda oficial, acompanyada per la professora Marta Sánchez, qui els va impartir classe de comunicació intercultural durant la seua estada.

L’Oficina de Relacions Internacionals de la universitat pública de Castelló va preparar un programa cultural i d’integració complementari a la formació gestionat per alumnat mentor de l’UJI del Màster en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües (CIEL) i Ensenyament de la Llengua Anglesa en Contexts Multilingües (Melacom), amb un molt bon nivell d'anglès i amb gran sensibilitat per la internacionalització i la interculturalitat.

Aquests mentors i mentores els van acompanyar al llarg de les tres setmanes en les activitats culturals i els van ajudar en la realització dels seus treballs de camp. El fet que la segona setmana de la seua estada coincidira amb les festes de la Magdalena es va triar a propòsit per a poder viure aquesta part de la cultura, història i tradició des de dins. Entre les eixides culturals van realitzar  recorreguts per Castelló i València; visites als museus de Belles Arts i Etnològic de la capital de la Plana, i a la capital dels Ports, Morella.

Fotonotícia