ADONA’T commemora el 8 de març amb l’exposició «Lite-rates. Mamíferes de la cultura»

09/03/2017 | SCP

L’associació ADONA’T va inaugurar el 5 de març, amb motiu de la celebració del Dia de la Dona, l’exposició Lite-rates. Mamíferes de la cultura al Museu de Belles Arts de Castelló. L'acte va comptar amb la presència del rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, qui també ha col·laborat amb un text en el catàleg de l’exposició. A més, Arantxa Domínguez i Xiomara Abello van oferir una actuació musical en la qual van presentar el treball «DonAr’t».

ADONA’T, amb aquesta producció anual per al Dia de la Dona, que és la que fa nou de la seua trajectòria, vol fer difusió del treball de les dones de l’entorn social i cultural proper, no al·ludint a escriptores, sinó a través de productores, prescriptores i grans consumidores de llibres. Així, Lite-rates. Mamíferes de la cultura mostra el treball de divuit dones editores, directores de col·lecció, investigadores, bibliotecàries, impressores, llibreteres, periodistes, comunicadores, adaptadores, actrius, assessores de lectura o estudiants, algunes d’elles vinculades a l’UJI com ara Rosa Monlleó, Fàtima Agut i Carme Pinyana.

L’exposició es pot visitar al Museu de Belles Arts de Castelló fins al 31 de març de dimarts a dissabte en horari de 10 a 14 hores i de 16 a 20 hores i el diumenge de 10 a 14 hores.