El rector accepta la renúncia del professor Antonio Barba com a vicerector d’Investigació i Doctorat i nomena el professor Jesús Lancis com a substitut

11/10/2016 | SCP

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, ha acceptat la renúncia que li ha presentat el professor Antonio Barba com a vicerector d’Investigació i Doctorat per motius personals desprès de molts anys dedicats a la gestió universitària i amb l’objectiu d’incorporar-se de nou a ple rendiment a la seua càtedra en el departament d’Enginyeria Química, on continuarà desenvolupant les seues tasques docents i d’investigació. El cessament s'ha fet efectiu amb data de dilluns 10 d’octubre.

El rector de l’UJI, Vicent Climent, ha agraït la seua dedicació durant el temps que ha format part com a membre del Consell de Direcció. Barba ha estat vicerector d’Investigació amb el rector Climent durant els darrers 6 anys i prèviament va formar part dels equips dels rectors Fernando Romero i Francisco Toledo, entre 1995 i 1997 i entre 2006 i 2010, respectivament.

Així mateix, el rector ha decidit nomenar al fins ara director de l’Escola de Doctorat, Jesús Lancis, catedràtic d'Òptica del departament de Física, com a nou vicerector d’Investigació i Doctorat, qui prendrà possessió del càrrec el pròxim dimarts 11 d’octubre.