Publicacions de l’UJI presenta les seues novetats a Liber 2016 i la Plaça del Llibre 2016 de València

24/10/2016 | SCP

Publicacions de la Universitat Jaume I ha presentat les seues novetats editorials a la Fira Internacional del Llibre 2016 Liber, que s’ha celebrat a Barcelona del 12 al 14 d'octubre, als estands de la Unió d'Editorials Universitàries Espanyoles (UNE) i de l’Associació d’Editors del País Valencià (AEPV).

En l’estand de l’UNE han participat 51 segells universitaris on s’han exposat les obres publicades pels campus espanyols amb major projecció comercial i internacional sobre política, història, filosofia, dret, poesia, educació, turisme o comunicació, entre altres.

En aquest estand, l’editorial de la Universitat Jaume I ha presentat sis de les seues últimes publicacions. En concret, Migraciones africanas y desarrolloMediación policial. La reflexión sobre la reflexiónComentario a la poética de Aristóteles Francesco RobortelloVilafranca (1239-1412). Conflictes, mediacions de pau i arbitratges en una comunitat rural valencianaArte y patrimonio en Iberoamérica. Tráficos transoceánicos, i La traducción para el doblaje en España. Mapa de convenciones.

D’altra banda, Publicacions de la Universitat Jaume I també ha presentat dos de les seues novetats a la Plaça del Llibre 2016, la fira dels llibres valencians i en valencià, que ha tingut lloc del 20 al 23 d’octubre a la plaça de l’Ajuntament de València.

Concretament, s’ha presentat el llibre Leonor Serrano. Educadora i feminista en temps de canvi, d’Immaculada Artero i Miquel Ortells, i l’obra Tragèdies silenciades. Repressió franquista i maquis a les comarques del nord del País Valencià, de Raül González Devís.

La Plaça del Llibre està inclosa en el Pla Valencià de Foment del Llibre i la Lectura de la Generalitat Valenciana, i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament i la Diputació de València.

Més informació de les publicacions de l'UJI

Altres notícies:

La col·lecció interuniversitària «Aldea Global» publicarà un llibre d’Ivan Pintor