L’estudiantat de la FCJE i la FCS celebra l’acte de graduació

24/10/2016 | SCP

Més de 250 estudiants de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques i prop d’un centenar de la Facultat de Ciències de la Salut que han finalitzat els estudis durant el curs 2015/2016 han participat el 20 i 21 d’octubre, respectivament, en els actes oficials de graduació, en els quals s’han lliurat les beques i diplomes.

La cerimònia de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques ha estat presidida pel degà d’aquest centre, el professor Rafael Lapiedra. En primer lloc, s’ha celebrat l’acte de graduació de l’estudiantat de l’àmbit jurídic, que ha comptat com a padrí amb Pablo Darío Ibáñez Cano, degà de l’Il·lustre Col·legi Oficial de Criminòlegs de la Comunitat Valenciana i en el qual han participat 156 alumnes dels graus en Criminologia i Seguretat (37); Dret (39); Gestió i Administració Pública (15); Relacions Laborals i Recursos Humans (21); Turisme (36), i, per primera vegada, el Màster en Advocacia (8).

A continuació, s’ha celebrat la graduació de l’estudiantat de l’àmbit econòmic, amb Jaime Querol Sanjuán, degà de l’Il·lustre Col·legi d’Economistes de Castelló, com a padrí. En aquest acte han participat 118 alumnes dels graus d’Administració d’Empreses (55), Economia (23), i Finances i Comptabilitat (40).

Pel que fa a la cerimònia de la Facultat de Ciències de la Salut, ha estat presidida pel degà de la FCS, Rafael Ballester, i ha comptat com a padrí amb Juan Antonio Bou Esteller, professor del Departament d’Infermeria. En la graduació han participat 90 alumnes dels graus en Psicologia (63) i Infermeria (27).

Els actes de graduació estan organitzats pel Programa AlumniSAUJI, en col·laboració amb el Servei de Comunicació de la Universitat Jaume I. Amb aquests actes, on a més de l’estudiantat i representants del món acadèmic també estan presents els familiars dels recents graduats i graduades, es pretén reconèixer l’esforç i donar l’enhorabona a l’alumnat que ha finalitzat els estudis.

Més informació: www.alumnisauji.uji.es