Espaitec celebra el segon Bootcamp de l'any per a promoure l'emprenedoria innovadora a l'UJI

25/07/2016 | SCP

Un total de quatre iniciatives empresarials promogudes per participants del Yuzz UJI s'han donat cita en les instal·lacions d'Espaitec, el Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I, per a participar en el segon Bootcamp Lauchpad StartUJI de l'any.

Organitzat en col·laboració amb la Càtedra Increa i UJI Emprèn, el Bootamp exclusiu per als yuzzers ha consistit en dues intenses sessions de treball on s'ha repassat tot el que s'ha vist durant el programa, aplicant la formació directament a cadascun dels projectes empresarials. La finalitat d'aquest format és ajudar a transformar aquestes idees i projectes en empreses innovadores d'èxit, o com a mínim, reflexionar sobre el concepte inicial per a adaptar-lo a les necessitats del mercat.

Els projectes que han participat en aquesta edició són: Citow, una plataforma per a mòbils i tauletes que ofereix visites turístiques en vídeo; Akademy, una plataforma d'aprenentatge al núvol que posa en contacte col·laborativament professors d'universitat amb alumnes d'institut a través de projectes reals plantejats per empreses; Towin, una eina que facilita i permet la comunicació entre persones i institucions a partir de geolocalitzar la informació, i Plaint, una eina fàcil i intuïtiva que permet registrar incidències de forma ràpida per al consumidor, amb l'objectiu final de solucionar els seus problemes.

Durant les dues sessions de formació s'han treballat àrees de coneixement relacionades amb segmentació del mercat, proposta de valor, finances i finançament, avantatge competitiu i habilitats de comunicació, entre altres.

El Bootcamp s'emmarca dins d'un conjunt d'accions de dinamització promogudes per Espaitec per a promoure i impulsar la generació d'empreses innovadores sorgides de la Universitat Jaume l. L'acció compta amb el patrocini de la Conselleria d'Educació, Recerca, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana.

Altres notícies:

Els nou projectes seleccionats en el Global Program presenten els seus plans després de la fase de formació