La Universitat Jaume I es queda a les portes de la final de la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives

02/05/2016 | SCP

•  lliga-debat-semifinal equip-UJI-lliga-debat

Equip de debat de la Universitat Jaume I.

L’equip de debat de la Universitat Jaume I s'ha quedat a les portes de la final en la XII Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives en arribar a disputar les semifinals d'aquesta competició dialèctica entre equips de la regió Vives que enguany s’ha celebrat a la Universitat Politècnica de València.

L'equip de l’UJI estava compost per la capitana Patricia Sendra, Víctor Ignacio Palacio Bernat, Santiago Pablo Rosado Orquín, Javier Espinosa Nieto, Lur Herrero López i Carles Crespo Jordà i, en aquesta edició, el tema a debatre era «Cal demostrar uns mínims de coneixements polítics per tenir dret a vot?».

Després d’una fase eliminatòria, en la qual han participat equips de 14 institucions d'educació superior, l’UJI ha aconseguit arribar a la semifinal en la qual s’ha enfrontat sense èxit a la Universitat de Girona, que ha aconseguit el segon lloc front a la Universitat Pompeu Fabra, guanyadora de la competició.

L'objectiu de la Lliga és fomentar l'ús de la paraula entre l’estudiantat de les universitats de la Xarxa a través del debat sobre un tema polèmic i actual. En aquesta edició han participat 70 alumnes de la Universitat d’Alacant, Autònoma de Barcelona, Barcelona, Girona, Illes Balears, Internacional de Catalunya, Jaume I, Lleida, Miguel Hernández, Oberta de Catalunya, Politècnica de València, Pompeu Fabra, Ramon Llull i Rovira i Virgili.

Més informació:

Lliga de Debat Universitària