Publicacions de l’UJI presenta les últimes novetats editorials a la Fira del Llibre de Castelló L’editorial universitària també participa en la Fira del Llibre de Buenos Aires

02/05/2016 | SCP

•  fira-llibre Cooperacio_Solidaritat_16DLL27_in

FOTO: Damián Llorens

Publicacions de la Universitat Jaume I participa un any més en la Fira del Llibre de Castelló, que se celebra fins al 8 de maig a la plaça de Santa Clara. L’editorial universitària presenta en aquesta cita quatre de les últimes novetats editorials i, a més, té un estand que es pot visitar durant tota la fira amb les publicacions a la venda.

Concretament, la directora de l’Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat, Carmen Lázaro, ha presentat avui les novetats de la col·lecció «Cooperació i solidaritat» Guía de duelo transcultural, de Mar Valero i altres autors, i Mujeres y guerra, de Fatuma Ahmed.

Així mateix, el dimarts 3 de maig, a les 19 hores, el rector de l’UJI, Vicent Climent, i l’escriptor Joan Francesc Mira presentaran el llibre Comentario a la Poética de Aristóteles. Francesco Robortello de Jesús Bermúdez, Rubén Montañés i Rosalía Esclapés. Per últim, el dijous 5 de maig, a les 12.30 hores, tindrà lloc la presentació del llibre Mestres de la impremta. El moviment Freinet valencià (1931-1939), d’Alfred Ramos, a càrrec del vicerector de Cultura, Extensió Universitària i Relacions Institucionals, Wenceslao Rambla.

Fira del Llibre de Buenos Aires

Publicacions de l’UJI també ha acudit a la 42a Fira del Llibre de Buenos Aires, que se celebra del 21 d'abril al 9 de maig, amb una selecció de les seues novetats i clàssics editorials. L'objectiu és difondre en aquesta mostra, una de les més importants cites internacionals del llibre, les obres amb més projecció exterior, especialment en el mercat hispanoparlant. L’UJI assisteix a aquesta cita sota el pavelló de la Unió d'Editorials Universitàries Espanyoles (UNE), al costat de 37 editorials d'universitats i centres de recerca més. En conjunt, s'exposaran més de 600 títols que abasten les més diverses àrees de coneixement i matèries.

Més informació

Fotografies de la presentació de les novetats de la col·lecció «Cooperació i solidaritat»

Altres notícies:

Publicacions de la Universitat Jaume I incorpora la sèrie «Salut» a la col·lecció de materials docents en obert «Sapientia»