L’UJI reforça la col·laboració amb universitats de Puerto Rico amb la participació de tres professores de Psicologia en activitats acadèmiques Les docents han participat en seminaris, conferències i reunions en les universitats de Puerto Rico i Carlos Albizu

14/04/2016 | SCP

Les professores Isabel Martínez, Eva Cifre i Isabella Meneghel del Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia de la Universitat Jaume I han realitzat una estada a San Juan de Puerto Rico, del 3 al 14 d'abril, dins del programa d'estades docents breus del personal docent i investigador a Amèrica, Àsia i Oceania del curs 2015-2016. Les activitats dutes a terme tenien com a objectiu, d'una banda, establir contactes que faciliten la col·laboració interuniversitària i, de l'altra, la promoció de la Universitat Jaume I i els estudis que s'hi imparteixen. En aquesta línia s'han inclòs també en l'estada activitats del programa «Ambaixadors i ambaixadores de l'UJI».

En el cas de les professores Isabel Martínez i Isabella Meneghel, el programa ha inclòs un seminari sobre universitats saludables i benestar amb estudiantat a la Universitat de Puerto Rico. Per la seua banda, la professora Eva Cifre ha impartit en el marc del programa la conferència titulada «Salut ocupacional i gènere: som diferents, som iguals?» a la Universitat Carlos Albizu. En els dos casos, les activitats han estat dirigides a l'estudiantat del Mestratge en Psicologia Industrial i Organitzacional, així com al professorat.

A més, les tres professores han dut a terme activitats conjuntes, com ara la participació en el III Simposi de Psicologia de la Salut Ocupacional: «Treball i salut en temps incerts: estressors econòmics, riscos psicosocials i resiliència» de la Universitat de Puerto Rico. A més d'aquests esdeveniments de caràcter docent, les professores han participat en reunions i entrevistes amb professors i estudiants de grau, màster i doctorat d'ambdues universitats i en un col·loqui obert a estudiants a la Universitat Carlos Albizu.