El catedràtic de l’UJI Jesús Rosel imparteix un curs a Argentina sobre models d'equacions estructurals

14/04/2016 | SCP

El catedràtic de Metodologia de les Ciències del Comportament de la Universitat Jaume I, Jesús F. Rosel, ha impartit el curs de postgrau «Introducció als models d'equacions estructurals» que s'ha realitzat a la Universitat Nacional del Nord-est d'Argentina del 6 al 12 d'abril. A més del professor del Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia de l’UJI, també ha participat el professor de la Universitat Nacional del Nord-est Antonio Humberto Closas.

Els models d'equacions estructurals (MEE) són un mètode de dependència de l'anàlisi multivariant que possibilita formular i contrastar representacions teòriques amb l'objecte d'explicar diferents fenòmens que es presenten en la complexa realitat de la societat actual. Les tècniques que conformen els MEE permeten abordar qüestions relacionades amb el mètode científic de tipus quantitatiu. També posseeixen cada vegada més aplicacions en àmbits professionals i científics de diferents camps disciplinaris, tals com la gestió empresarial, el màrqueting, les relacions laborals i recursos humans, i les ciències socials i humanes (psicologia, Educació, Antropologia, etc.).