Catness Game Studios llança al mercat internacional el seu primer videojoc «Hive» ha sigut desenvolupat per David Rodríguez i Marco Domingo, formats en el Grau en Videojocs de l’UJI, i Adrián Virlan, encarregat del concepte artístic

27/04/2016 | SCP

•  catness-game catness-game

D'esquerra a dreta: Adrián Virlan, Marco Domingo i David Rodríguez, en el Madrid Games Week 2015.

La jove empresa castellonenca Catness Game Studios, formada per David Rodríguez i Marco Domingo, tots dos desenvolupadors formats en el Grau en Desenvolupament i Disseny de Videojocs de la Universitat Jaume I, i Adrián Virlan, estudiant de l'Escola d'Art i Superior de Disseny de Castelló, ha llançat al mercat internacional el seu primer videojoc amb el nom d'Hive.

El títol, disponible en la plataforma col·laborativa Steam Greenlight, presenta un innovador escenari en forma hexagonal amb gravetat pròpia en cada costat i sorprèn l'usuari pel seu ritme frenètic i excitant, segons expliquen els responsables del projecte. Hive és el resultat de dos anys de treball en els quals el joc per a PC ha sigut provat amb èxit en cites importants com són Madrid Games Week o Barcelona Gamelab, a més de ser designat finalista en el prestigiós concurs Three Headed Monkey Awards de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Hive és un videojoc de trets amb vista lateral on s'enfronten un màxim de 10 jugadors dividits en dos equips. El títol posa especial èmfasi en els personatges i el seu equipament per a oferir un alt nivell de personalització. Altres punts forts del joc són els efectes especials dels combats i la qualitat visual aconseguida en l'ambient del camp de batalla, amb detalls tècnics molt cuidats i un moviment fluid de la càmera que crea una sensació de profunditat, a pesar que el joc solament usa un plànol.