Una tècnica de la Unitat de Suport Educatiu de l’UJI parla sobre l’atenció a la discapacitat en el cicle de conferències de la Fundació Serona

06/11/2015 | SCP

La responsable del Programa d’Atenció a la Diversitat de la Unitat de Suport Educatiu del Vicerectorat d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, la tècnica Olga Carbó, va impartir el passat 29 d’octubre la conferència «Atenció a les persones amb discapacitat a la Universitat Jaume I», dins del cicle de conferències «Els dijous, una cita amb la discapacitat» organitzat per la Fundació Serona de la Comunitat Valenciana.

El cicle s'ha completat amb una sessió sobre «Dinamització associativa. De la teoria a la pràctica», a càrrec de Teresa González, tècnica de l’àrea de famílies i dinamització associativa de Feaps Castella i Lleó (ara Plena Inclusión) i Gregorio Camarero, gerent de la Fundació Aspanias (Burgos) i finalitzarà el 12 de novembre amb una xarrada titulada «Afanías de Castelló. 50 anys al costat de les persones amb discapacitat i les seues famílies», a càrrec d’Héctor Redó Vallés, president d'Afanías de Castelló, i Francisco Gil Miralles, gerent d'Afanías de Castelló.