09/11/2015 | SCP

Representants de la Universitat Jaume I s'han reunit a Bogotà amb egressats i egressades de l’UJI per a crear el Club AlumniSAUJI Colòmbia, el primer club alumni internacional de la universitat pública de Castelló. Aquest club s'integrarà dins del Programa AlumniSAUJI, el programa de l'antic alumnat i amics i amigues de la universitat que gestionen conjuntament la Universitat Jaume I i SAUJI, la Societat d'Amics i Antics Alumnes de l'UJI.

Amb la creació d'aquest club es pretén mantenir el vincle amb els antics alumnes de la Universitat, a través de l'organització anual de diverses activitats a Colòmbia, reforçar la presència de la Jaume I en aquest país i augmentar la seua notorietat, facilitar informació a futurs alumnes colombians interessats en estudiar a l’UJI i millorar els sistemes de gestió entre la universitat i l’estudiantat colombià.

El Programa AlumniSAUJI i el Programa Ambaixadors de l’UJI treballaran conjuntament per a desenvolupar aquests objectius amb la col·laboració dels membres del club recentment creat, que ja ha triat als seus representants principals per a dinamitzar el Club també des de Colòmbia.

La Universitat Jaume I també ha participat en la Fira Europosgrados a Bogotà i Medellín i s'ha reunit amb diverses universitats i entitats colombianes.