Èxit de participació en les Jornades Esportives de la Facultat de Ciències de la Salut

21/10/2015 | SCP

Més de 120 atletes, entre estudiantat, professorat i personal d'administració i serveis de la Facultat de Ciències de la Salut, van participar el passat 16 d'octubre en les terceres jornades esportives de la FCS. En aquesta edició, es van incloure campionats de futbol 7, bàsquet 4x4, pàdel per parelles, vòlei platja 3x3 i, com a novetat, una prova de relleus 4x100 metres.

Medicina va ser la dominadora clara de la jornada amb victòria en tots els esports, exceptuant en futbol, l'esport amb major nombre de participants i que més públic va portar a les graderies, on van revalidar el títol l'equip de «Los Perros de Paulov» de Psicologia en una emocionantíssima final davant l'equip d'Infermeria. En pàdel, el vicedegà de Medicina, Conrado Martínez, i la seua parella van revalidar el títol. D'igual manera, Medicina va dominar en bàsquet i vòlei platja, esport que any rere any va guanyant adeptes. En la prova de relleus, es va poder gaudir d'atletisme d'altura, amb un nou rècord del campionat per a l'equip de Medicina, que va parar el cronòmetre en 51,12 segons.

Les jornades, que van comptar amb la col·laboració del Servei d'Esports, tenien com a objectiu promoure, a través de la pràctica esportiva, la integració de les diferents titulacions i col·lectius que formen part de la Facultat.

Fotografies