Més de 300 atletes participen en la IV Cursa 5K - UJI Una part dels fons recaptats van estar destinats als usuaris de l'associació ASPROPACE

26/10/2015 | SCP

La Universitat Jaume I va celebrar el passat 18 d'octubre la IV Cursa 5K - UJI, organitzada pel Servei d'Esports, que va tindre lloc a les instal·lacions esportives i per dins del campus universitari. Aquesta cursa, a més de fomentar la pràctica de l'esport, va tindre finalitat benèfica, atès que una part dels fons recaptats van estar destinats als usuaris de l'associació ASPROPACE d'afectats per paràlisi cerebral.

A la prova van participar més de 300 atletes i van resultar guanyadors Mostafa Sahoui en categoria masculina, amb un temps de 16' 33" i Eva Gimeno en categoria femenina, amb un temps de 19' 06".

A més, abans de la cursa es va celebrar una prova no competitiva d'esport adaptat, en la qual van participar persones de diverses edats amb diferents discapacitats: sensorials, funcionals o de mobilitat, que van ser obsequiades amb medalles.