L’UJI ofereix 45 places en la convocatòria del programa Erasmus+ Pràctiques aquest curs acadèmic

25/09/2015 | SCP

La Universitat Jaume I ofereix aquest curs acadèmic un total de 45 places per a la convocatòria Erasmus+ Pràctiques, la qual estarà oberta fins al 7 d’octubre de 2015. L’Oficina d'Inserció Professional i Estades en Pràctiques (OIPEP) va celebrar una sessió informativa el passat 22 de setembre per tal d’explicar els detalls d’aquesta convocatòria a l’estudiantat. En la sessió es van abordar les diferents modalitats i requisits així com les activitats i tallers que formen part del Pla de formació per a les pràctiques internacionals, entre altres qüestions.

La convocatòria Erasmus+ Pràctiques ofereix dues modalitats: la primera està dirigida a estudiants, inclòs el postgrau i el doctorat, que han de fer pràctiques externes curriculars en el curs 2015/2016; la segona és per a estudiants que realitzaran l’estada quan siguen titulats.

Els països inclosos en el programa són els 28 països membres de la Unió Europea, l’antiga República Iugoslava de Macedònia, Islàndia, Liechtenstein, Noruega i Turquia.

Més informació de la convocatòria: http://ujiapps.uji.es/serveis/oipep/ i en Pràctiques Internacionals