Cinc estudiants de l'UJI participen en Karlstad en el primer workshop CRE8® Europe

26/09/2019 | SCP

Els estudiants d'Enginyeria Industrial Adrià Gil i Maria Pavón, juntament amb María Jordá del grau en Turisme; Lucía Madroñero del Grau de Mestre/a en Educació Primària, i Empar Peñarroja del grau en Publicitat i Relacions Públiques han assistit, amb María Ripollés i Laura Martínez, directora i tècnica de la Càtedra INCREA respectivament, al primer taller del projecte europeu CRE8® Europe celebrat a Karlstad (Suècia).

CRE8® Europe és un projecte europeu Erasmus+ que té com a principal objectiu contribuir al desenvolupament de competències transversals en l'estudiantat universitari. Competències com la creativitat, la innovació, l'emprenedoria o la interculturalitat són clau per al creixement personal i professional dels estudiants i són el focus de CRE8 Europe. Un aspecte distintiu de la metodologia utilitzada és la no utilització de dispositius digitals en les sessions de treball dels estudiants.

Mitjançant el treball en equip, estudiants procedents de diferents països i amb formació diversa proposen distintes solucions als reptes mediambientals plantejats per empreses. De fet, al març de 2020 els equips participants en CRE8® Europe visitaran la Universitat Jaume I per a atendre els reptes d'una empresa de Castelló.

Aquest projecte està liderat per la Karlstad University de Suècia i hi participen a més de l'UJI, la Universitat Lucian Blaga de Sibiu de Romania i la Inland University de Noruega.

Més informació sobre el projecte: https://www.kau.se/cre8-europe