L'UJI inicia una nova edició del Màster Erasmus Mundus en Tecnologies Geoespacials Aquest curs acull alumnat procedent de sis països diferents

05/09/2019 | SCP

El Màster Erasmus Mundus en Tecnologies Geoespacials –reconegut com el millor màster en tecnologia d'Espanya segons el rànquing d'El Mundo i avalat per la Comissió Europea com un dels programes de major excel·lència a Europa– ha iniciat la tretzena edició i ha donat la benvinguda al nou alumnat.

Es tracta d'un màster universitari de tres semestres de durada i 90 ECTS, que s'imparteix en anglès i de forma conjunta per la Universitat Jaume I, la Universitat Nova de Lisboa (Portugal) i la Universitat de Münster (Alemanya). L'alumnat podrà estudiar temes relacionats amb les ciències geoespacials, informàtica gràfica, sistemes d'informació geogràfica, serveis web i multimèdia, entre altres.

Va ser creat amb l'objectiu de formar professionals en matèria de tecnologia geoespacial, una àrea en ràpid creixement, i des dels seus inicis ha acollit més de 200 estudiants de 63 països diferents. L’alumnat d'aquest curs procedeix de Pakistan, Nepal, Bangladesh, Colòmbia, Taiwan i Espanya.