L'UJI ofereix cursos de disseny, maquetació i comunicació en públic

12/09/2019 | SCP

La Universitat Jaume I proposa una agenda formativa per a les pròximes setmanes amb diversos cursos de formació contínua destinats a persones interessades a actualitzar i/o adquirir coneixements i a professionals directament relacionats amb les matèries tractades en les propostes formatives.

El 23 de setembre comença un curs presencial de «Disseny i Renderització Realista amb 3Ds Max». Es tracta d'un curs de 30 hores dirigit per la professora Inmaculada Remolar, del Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics de l'UJI i l'expert en modelatge i representació realista, Javier Val.

El 30 de setembre dóna inici el curs propi de la FUE-UJI «Comunicació per a l'èxit: Tècniques per a parlar en públic amb eficàcia», que aconsegueix l'edició número 37, de la mà de la conferenciant d'alt impacte i escriptora, Maty Tchey, professora d'oratòria en reconegudes escoles de negocis. Carles Navarro, coach i professor de comunicació i oratòria, acompanya a Maty Tchey en la direcció d'aquest curs.

L'1 d'octubre comencen diferents cursos online en l'àrea del disseny: un curs de «Disseny, retoc i muntatge amb Photoshop», un altre de «Disseny i maquetació amb Adobe Indesign», i un tercer curs de «Disseny amb Adobe Illustrator». Aquests tres cursos tenen la seua rèplica en modalitat presencial a partir del 14 d'octubre.

A més, el 7 d'octubre l'UJI ofereix un curs presencial de 20 hores de «Photoshop aplicat a la ceràmica». Dirigeixen aquesta formació Inmaculada Remolar, del Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics de la Universitat Jaume I, i Esther de les Heras Riesgo, professional en actiu del sector ceràmic.

www.fue.uji.es/formacion/cursos