La Universitat Jaume I participa en la III Fira Internacional del Llibre dels Universitaris a Mèxic

31/07/2019 | SCP

Publicacions de la Universitat Jaume I serà una de les 47 editorials universitàries i centres d'investigació espanyols associats a la Unió d'Editorials Universitàries Espanyoles (UNE) que participaran en la III Fira Internacional del Llibre dels Universitaris (FILUNI), organitzada per la Universitat Autònoma de Mèxic (UNAM). La Fira se celebrarà del 27 d'agost a l'1 de setembre en el Centre d'Exposicions i Congressos d'aquesta universitat.

La mostra reunirà 84 expositors que representaran a 181 segells editorials d'institucions d'educació superior de Mèxic, Colòmbia, el Brasil, Xile, Costa Rica, l'Equador, Espanya, el Perú, els Estats Units i l'Argentina, i en la qual la Universitat Buenos Aires ostentarà enguany el títol d'universitat convidada.

Més de 200 activitats programades esperen al públic que acudirà a la cita entre conferències, tallers, col·loquis, presentacions de llibres i taules redones, a més de trobades d'editors, bibliotecaris i llibreters universitaris.

Aquests 47 segells exposaran més de sis-cents títols (660), obres de referència en diferents camps del saber: política, història, filosofia, dret, poesia, cinema, art, música, comunicació, medi ambient, astrologia, turisme i educació, entre altres.