L’UJI lliura a les ONG Ilewasi, Cáritas, SSOM i al barri de Sant Llorenç els llibres i el material escolar donat per la comunitat universitària

11/07/2019 | SCP

L’Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat de la Universitat Jaume I de Castelló ha lliurat dilluns 8 de juliol de 2019 a les ONG Ilewasi, Cáritas, SSOM i diferents recursos del barri de Sant Llorenç de Castelló el material escolar i els llibres infantils i juvenils recollits durant la campanya realitzada entre el 3 i el 28 de juny al campus universitari.

En total s’han recollit més de 1.500 llibres infantils i juvenils i material escolar com motxilles, estoigs, arxivadors, carpetes, retoladors, llapis, gomes d’esborrar, llibretes, diccionaris, cartolines i material per a treballs manuals, en alguns casos totalment nous. L’OCDS agraeix la col·laboració i solidaritat de la comunitat universitària i té programada per al pròxim curs una nova campanya de recollida.