La catedràtica de l'UJI Marisa Salanova rep un premi a la seua trajectòria professional

04/06/2019 | SCP

La catedràtica de la Universitat Jaume I Marisa Salanova ha rebut un premi per la seua trajectòria professional dedicada a la investigació sobre la ciència del benestar en el treball en el Congrés Ágora Bienestar celebrat a Madrid.

Salanova ha mostrat la seua satisfacció per aquest premi i ha afirmat que «aquest reconeixement impulsa més el meu treball i el meu compromís per a continuar investigant. La ciència del benestar està al servei de tots vosaltres i us anime que confieu en la ciència».

Marisa Salanova és la directora de l'equip d'investigació WANT-Prevenció Psicosocial i Organitzacions Saludables (www.want.uji.es) de la Universitat Jaume I de Castelló, que ha sigut reconegut per l'UJI com a Grup d'Alt Rendiment (GAR) durant vuit anys consecutius (2010-2018) i està especialitzat en el desenvolupament d'eines pioneres per a l'avaluació i el diagnòstic de la salut psicosocial en el treball.

Ágora Bienestar és un projecte sense ànim de lucre l'objectiu del qual es descriu en el seu lema «El camí del benestar i l'eficiència empresarial», ja que se centra en el benestar psicològic i integral de les empreses. És l'únic congrés que ofereix una visió global de solucions i tendències de benestar a partir de l'intercanvi de coneixement i experiències, tant des de la perspectiva personal (cos i ment) com empresarial (entorn).