La Càtedra Medtronic de l'UJI celebra la segona edició del curs «Immersió clínica en cirurgia ginecològica oncològica»

04/06/2019 | SCP

La Càtedra Medtronic de Formació i Investigació Quirúrgica de la Universitat Jaume I ha celebrat els dies 28 i 29 de maig la segona edició del «Curs d'Immersió Clínica en Cirurgia Ginecològica Oncològica», dins de la seua programació formativa.

El curs ha abordat temes com les complicacions digestives, urinàries i vasculars en les cirurgies ginecològiques i la forma de treballar de la Unitat Multidisciplinària de Cirurgia Oncològica Abdominopèlvica (UMCOAP) de la mà del seu director, el doctor J. Antoni Llueca, professor del Departament de Medicina de la Universitat Jaume I, i de la doctora Anna Serra, membre de la UMCOAP a l'Hospital Universitari General de Castelló (HUGCS).

Metges amb interès en la subespecialització en cirurgia ginecològica han assistit a les sessions, que han tingut lloc el dimarts a la vesprada a les aules de l'edifici de l'Escola de Doctorat i Consell Social de l'UJI, i el dimecres al matí, a l'Hospital General Universitari de Castelló, on els participants han pogut assistir a una cirurgia real en directe.

La Càtedra Medtronic de la Universitat Jaume I té com a objectiu avançar en el desenvolupament d'activitats docents i investigadores en el camp de la cirurgia, que permeten la consolidació d'equips humans i l'obtenció d'un avanç significatiu en aquest camp d'estudi i de treball. Aquesta càtedra va sorgir de la voluntat del professorat de la Unitat Predepartamental de Medicina de l'UJI de promocionar la investigació i la docència en el camp de la cirurgia.