La professora de l’UJI Ana M. Vernia presenta una nova edició del llibre «Las competencias en educación y formación musical»

15/05/2019 | SCP

La professora del Departament d’Educació i Didàctiques Específiques de la Universitat Jaume I de Castelló Ana M. Vernia ha presentat a Castelló la segona edició revisada i ampliada del llibre Las competencias en educación y formación musical. Didáctica por competencias en los conservatorios y escuelas de música.

Amb aquesta publicació, Ana M. Vernia obri la formació i l’educació de la música en els seus diferents àmbits i nivells a les programacions per competències, com afrontar-les, com plantejar-les i com aplicar-les. El llibre pretén ser una orientació perquè conservatoris i escoles de música reflexionen sobre com programar per competències en música.

L’acte de presentació va tenir lloc l’11 de maig a la Llibreria Argot.