Alumnat universitari i de secundària realitza una exposició sobre igualtat i respecte a les aules a l’UJI

15/05/2019 | SCP

La Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de la Universitat Jaume I de Castelló ha inaugurat dimarts 14 de maig de 2019 una exposició amb les obres d’alumnat universitari i de secundària sobre la igualtat i el respecte entre companys i companyes a les aules dels centres educatius. Les obres estan situades al corredor de les aules d’ADE i Economia, a la planta baixa de la FCJE.

La mostra s’emmarca dins de l’assignatura optativa «Màrqueting social i polític» de quart curs del Grau en Administració d’Empreses. S’exposen obres realitzades per l’alumnat d’aquesta assignatura i del Grau en Publicitat i Comunicació Audiovisual de l’UJI; d’estudiantat de Comunicació Audiovisual de la Universitat de València; i alumnat d’ESO i batxillerat de l'IES Broch i Llop de Vila-real, de batxillerat de l'IES La Plana de Castelló, d'ESO de l'IES Maestrat de Sant Mateu i de Fotografia de l'Escola d'Art i Superior de Disseny de Castelló.

A més de la igualtat i el respecte que entre companys i companyes hi ha d'haver a les aules de les universitats, instituts i col·legis, al·ludeix també al respecte cap a les dones, cap a qualsevol persona independentment del seu origen, religió, ideologia, característica física o caràcter, i cap a les persones que tenen algun tipus de discapacitat.

L'exposició ha sigut presentada per la vicerectora d'Estudiantat i Compromís Social, Inmaculada Rodríguez, i per la responsable de la Unitat de Diversitat i Discapacitat de l'UJI, Olga Carbó. A més s’ha fet una lectura de dos relats curts sobre la temàtica de l'exposició per part de dos alumnes del taller d'escriptura creativa de l'UJI, taller que, juntament amb el taller de dansa, també han participat en el projecte.

Fotografies