Més de 300 famílies participen en una nova edició de la Jornada de Portes Obertes en família de l’UJI

15/04/2019 | SCP

Un total de 728 persones i 315 famílies han participat en la IV Jornada de Portes Obertes «En família a l’UJI» organitzada pel Vicerectorat d’Estudiants i Compromís Social de la Universitat Jaume I.

Els participants, procedents de les províncies de Castelló, València, Alacant, Tarragona, Terol, Santa Cruz de Tenerife, Madrid, Albacete, Barcelona, Osca i Illes Balears, han gaudit d’una vesprada d’informació i orientació acadèmica universitària dirigida a pares, mares i alumnat de segon cicle d’ESO, batxillerat i cicles formatius de grau superior. L’objectiu és donar a conèixer tot el que ofereix l’UJI per aconseguir la formació integral del seu alumnat i facilitar així el procés de presa de decisions de l’estudiantat preuniversitari.

La jornada s’ha iniciat al Paranimf amb una presentació institucional i ha continuat amb les visites per les instal·lacions del campus. Els participants han pogut escollir entre un dels distints itineraris de la universitat (Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, Facultat de Ciències Humanes i Socials o Facultat de Ciències de la Salut) que els ha permès conèixer l’oferta formativa del centre escollit i visitar les seues instal·lacions específiques.