Crue Universitats Espanyoles posa en marxa UNIferia, la primera fira virtual per als futurs estudiants universitaris

04/04/2019 | SCP

Crue Universitats Espanyoles ha posat en marxa la primera fira virtual per a ajudar l'estudiantat que aquest curs decidirà el seu futur acadèmic. La primera edició d’UNIferia, coordinada per la Universitat Jaume I de Castelló, reunirà 52 universitats espanyoles que informaran en línia i de manera personalitzada sobre la seua oferta acadèmica de grau, els diferents sistemes d'accés, beques i sobre els passos necessaris per a poder cursar estudis superiors.

De l'1 al 5 d'abril, una plataforma virtual permetrà als futurs universitaris i universitàries vèncer les fronteres geogràfiques i temporals, informar-se i interactuar amb els diferents serveis d'informació i orientació de les institucions participants, amb un format modern i accessible.

UNIferia és una plataforma atractiva, accessible i en format responsiu, per a poder adaptar-se als dispositius mòbils. Les persones visitants rebran, a través de canals de xat, atenció personalitzada del personal especialitzat en informació i orientació de cada universitat. En el punt d'informació principal, es podrà trobar informació general sobre el sistema universitari espanyol, així com un cercador per a localitzar estudis de les universitats participants en la fira, ja siga per tipus de branca de coneixement, per àmbit geogràfic, etc.

Conèixer l'oferta dels nous títols de grau, els diferents sistemes d'accés a la universitat, les opcions de beques o d'internacionalització poden ser factors decisius per al futur professional dels joves. Per aquesta raó, el Grup de Treball dels Serveis d'Informació i Orientació Universitària (SIOU) ha treballat per a posar en marxa UNIferia, una eina que millora els canals de comunicació i garanteix la igualtat d'oportunitats sense les limitacions que tenen les tradicionals fires d'educació superior.

Aquesta primera edició d'UNIferia suposa el primer pas per a futurs projectes a desenvolupar per les universitats espanyoles, per a obrir-la a l'oferta formativa de postgrau i per a la possible internacionalització de les institucions participants.

Més informació: www.uniferia.org

Notícia publicada a Facebook | Twitter | LinkedIn | Instagram

+: Twitter (4/4) | Facebook (4/4) | Instagram (4/4)

Altres: IES Alto Palancia