La delegada del poble sahrauí a Espanya visita la Universitat Jaume I de Castelló

11/03/2019 | SCP

El vicerector d'Internacionalització i Cooperació de la Universitat Jaume I, Joan Antoni Martín Montaner, ha rebut dijous 7 de març de 2019 la delegada del poble sahrauí a Espanya, Jira Bulahi Bad. A la reunió han assistit també els tècnics de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat, Embarka Hamoudi i David Joan Marí.

La reunió s'emmarca en la col·laboració de l'UJI amb el poble sahrauí, que en els últims anys ha comptat amb diferents actuacions com ara beques, enviaments de material, projectes, etc. La darrera col·laboració ha sigut l'assistència els passats dies 25 i 26 de febrer a la I Conferència Internacional sobre la Cooperació Universitària amb el Sàhara Occidental, en la qual es va aprovar un manifest de suport acadèmic de les universitats assistents a la Universitat de Tifariti al Sàhara.