Publicacions de la Universitat Jaume I se situa entre les editorials millor valorades en l'índex ie-CSIC

25/02/2019 | SCP

Publicacions de la Universitat Jaume I ha obtingut la màxima valoració en el llistat ie-CSIC, un instrument de referència i orientació per als investigadors i investigadores sobre la rellevància de les editorials acadèmiques en el qual es recullen prop de 6.700 editorials i la seua corresponent valoració. L'editorial de l'UJI s'ha classificat en aquest llistat amb el valor d’«Alt», una puntuació que tan sols han obtingut 1.078 editorials i coedicions.

El llistat ie-CSIC s'ha elaborat a partir de la revisió de les editorials registrades en conCIENCIA, base de dades de producció científica institucional del CSIC, i les dades de cinc índexs reconeguts a escala nacional i internacional: Book Citation Index (Clarivate), Scholarly Publishers Indicators (SPI) / Prestigio editorial (Grup ILIA/CSIC), Scopus Book Titles (Elsevier), Norwegian Register for Scientific Journals, Series and Publishers (NSD) i Publication Forum (Federation of Finnish Learned Societies).