Prop de dos-cents estudiants de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de l’UJI participen en els actes de graduació

28/10/2019 | SCP

Un total de 188 estudiants de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques (FCJE) que han finalitzat els estudis durant el curs 2018-2019 han participat aquesta vesprada al Paranimf en els actes de graduació. Els actes han estat presidits pel degà de la FCJE, José Luis Blasco, i tots els vicedegans i vicedeganes d’aquest centre.

En primer lloc, s’ha celebrat la graduació de l’àmbit econòmic, que ha comptat amb l’assistència de 103 estudiants dels graus en Finances i Comptabilitat, Economia, Turisme i Administració d’Empreses; amb Ricardo Chiva, catedràtic d’Organització d’Empreses de l’UJI com a padrí i Providencia Morcillo Gil, graduada en Administració d’Empreses, i Xavier Roca Albiol, graduat en Economia, com a representants de l’alumnat.

Ricardo Chiva, ha destacat en la seua intervenció la importància de l’educació superior, no sols per a facilitar la inserció laboral amb millors salaris sinó també perquè permet a les persones utilitzar el pensament crític i a les organitzacions evolucionar cap a models més participatius i innovadors. En aquesta línia, els ha animat a pensar críticament, atrevir-se a millorar les coses i a seguir formant-se.

A continuació, ha tingut lloc la graduació de l’àmbit jurídic, a la qual han assistit 85 estudiants dels graus Criminologia i Seguretat; Gestió i Administració Pública; Dret, i Relacions Laborals i Recursos Humans; amb Antonio Fernández Hernández, professor del Departament de Dret Públic de l’UJI, com a padrí i les graduades en Dret Laura Arnau Bisbal i Claudia Quintana García en representació de l’alumnat.

Fernández Hernández, padrí de les titulacions de l’àmbit jurídic, ha subratllat la importància dels assoliments que han aconseguit els estudiants però també de la responsabilitat que tenen ara a l’hora de decidir la direcció i el camí que van a prendre. En aquest sentit, els ha volgut transmetre que el seu futur està en les seues mans i que tan sols han de ser valents i aprendre dels errors.

Els actes de graduació estan organitzats pels diferents centres de la Universitat Jaume I amb la col·laboració del Programa AlumniSAUJI. Aquests actes, on a més de l’estudiantat i una representació del món acadèmic també hi estan presents les famílies dels recents graduats i graduades, pretenen reconèixer l’esforç i donar l’enhorabona a l’alumnat que ha finalitzat els seus estudis.

Fotografies

Acte de Graduació de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques (àmbit jurídic)