L’Associació ADONA'T ha estat guardonada com Valenciana de l’Any

10/10/2019 | SCP

L’Associació de Dones Nacionalistes Terra (ADONA’T), inscrita al registre de la Universitat Jaume I, ha sigut distingida per l’Ajuntament de Castelló de la Plana amb un dels premis Valenciana de l’Any durant la commemoració del 9 d’Octubre per la seua trajectòria en la defensa de la llengua i la cultura valenciana. A més, també ha estat guardonada l’escriptora i editora Rosa Serrano Llácer.

ADONA'T, a més, col·labora amb la universitat pública de Castelló amb diverses activitats, entre les quals hi ha l'exhibició cada novembre de les exposicions anuals que organitza, des del 2009, que enguany serà IL·LUMINADES, i estarà exposada al Vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials a partir de dilluns 18 de novembre.