El professor de l'UJI Miguel Ginés és nomenat nou director de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva

09/01/2019 | SCP

El Ple del Consell ha nomenat el professor de la Universitat Jaume I Miguel Ginés Vilar nou director general de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva (AVAP).

El nou director general de l'AVAP va nàixer a Castelló de la Plana l'any 1968. És professor titular d'universitat en l'àrea de coneixement de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica, adscrit al Departament d'Economia de la Universitat Jaume I. Es va llicenciar en Matemàtiques per la Universitat de València en 1991, i en 1996 va obtenir el títol de doctor en Economia per la Universitat d'Alacant.

Ginés és expert en béns públics, elecció social i teoria de la negociació cooperativa. Al llarg de la seua trajectòria investigadora ha participat en 21 projectes d'investigació en convocatòries a escala europea, estatal i autonòmica, i ha publicat 10 articles en revistes científiques. També ha participat en quatre projectes de transferència de coneixement, ha participat en la creació del Laboratori d'Economia Experimental de l'UJI i ha sigut professor visitant en la Universitat de Lausana (Suïssa).

En l'UJI ha participat en l'elaboració del pla d'estudis del Grau en Gestió i Administració Pública, va ser membre de la comissió per l'elaboració del pla d'igualtat de la Universitat Jaume I i ha sigut responsable de la Càtedra Muhammad Yunus de Microcrèdits de l'UJI.

Pel que fa a càrrecs de gestió acadèmica, ha sigut secretari del Departament d'Economia (2008-2010), vicedegà de la Diplomatura de Ciències Empresarials (2010-2014), vicedegà del Grau en Economia (2011-2014) i director del Departament d'Economia des de 2014 fins a l'actualitat, tot això en l'UJI.