AlumniSAUJI prepara per a les proves de català i anglès Ja és oberta la inscripció als cursos per a l’obtenció de nivell de català C1 (suficiència) i anglès B1

15/10/2018 | SCP

AlumniSAUJI imparteix des del 29 d’octubre fins al 17 de desembre un curs intensiu de preparació per a obtenir el nivell C1 de llengua catalana, que es correspon al nivell mitjà de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV). El curs té una durada de 40 hores i es duran a terme en horari de vesprada de 18.30 a 20.30 h, dilluns i dimecres.

L’oferta de cursos de català s’amplia amb els que ofereix el Servei de Llengües i Terminologia de la Universitat Jaume I, on els membres AlumniSAUJI Premium tenen un descompte de 48 € en els cursos de preparació de nivell i 73 € euros en els cursos de nivell respecte a les persones que no tenen cap vinculació amb la Universitat.

Aquests cursos faciliten assolir un nivell alt i mitjà de la llengua requerit per a superar tant les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) com les de la CIEACOVA (Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià) que tenen lloc a la Universitat Jaume I. CIEACOVA és una plataforma formada per universitats valencianes que certifiquen de manera conjunta els coneixements de la llengua i el títol de les quals té, a més de l’homologació de la JQCV, el reconeixement del Govern de les Illes Balears i de la DGPL de la Generalitat de Catalunya. Cal recordar que tots els membres AlumniSAUJI Premium tenen un descompte de 30 € en la inscripció a aquestes proves de nivell.

El curs intensiu preparatori per a l’obtenció del nivell B1 d’anglès també ha obert ja la seua preinscripció i tindrà lloc del 22 d’octubre al 10 de desembre. Com en el cas de la formació en català, l’oferta s’amplia amb els cursos d’anglès del Servei de Llengües i Terminologia de la Universitat Jaume I, on els membres AlumniSAUJI Premium tenen un descompte de 33 € en els cursos de preparació de nivell i 59 € euros en els cursos de nivell respecte a les persones que no tenen cap vinculació amb la Universitat. En el cas de les proves de nivell CertAcles que es faran posteriorment a l’UJI, el descompte serà de 10 €.

A més, per a reforçar la destresa de l'expressió escrita en llengua anglesa existeix el servei d'assessorament individualitzat Writing Consulting que abasta des del nivell A2 fins al nivell C2 segons les necessitats de l’alumnat.

Els cursos del programa d’Alumni SAUJI estan oberts al públic general, però els membres Premium del programa gaudeixen d’avantatges econòmics.

El Programa AlumniSAUJI és un projecte creat per la Universitat Jaume I (UJI) i la Societat d’Amics i Antics Alumnes de la Universitat Jaume I (SAUJI) per a enfortir les relacions entre l’exalumnat, la societat i la Universitat, un espai de trobada entre els més de 45.000 alumnes que han passat per l’UJI i totes aquelles persones sense estudis universitaris o que són exalumnes d’altres universitats però que volen mantenir una relació de proximitat.

Més informació: www.alumnisauji.uji.es o http://ujiapps.uji.es/serveis/alumnisauji/jasoc/alumnisaujipremium/formacio/cursos-alumni/