Publicacions de la Universitat Jaume I presenta a Alcanyís «El linaje del Rey Monje»

06/09/2018 | SCP

Publicacions de la Universitat Jaume I ha presentat a Alcanyís el llibre El linaje del Rey Monje. La configuración cultural e iconográfica de la corona aragonensis (1164-1516).

Dirigida per Víctor Mínguez i editada dins la col·lecció «Biblioteca Potestas»,  El linaje del Rey Monje és una obra col·lectiva els autors de la qual formen part del grup d’investigació de l’UJI «Iconografia i Història de l’Art» (IHA). Es tracta del primer dels dos volums escrits en el marc del projecte estratègic del grup IHA denominat «Corona aragonensis» i que se centra en l’anàlisi de l’específica configuració de la imatge del poder de la Corona d’Aragó des de la seua creació en 1164 fins a la seua dissolució en 1714 amb el final de la Guerra de Successió.