La professora de l’UJI Teresa Vallet participa en un seminari a la Universitat de Brasília

07/05/2018 | SCP

La professora de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat Jaume I de Castelló, Teresa Vallet Bellmunt, ha participat en un seminari i ha impartit dues sessions de formació a la Universitat de Brasília. La directora del Departament d’Administració d’Empreses i Màrqueting i ambaixadora de l’UJI ha realitzat una estada breu d’una setmana dins del programa d’ajudes per la mobilitat del PDI en Amèrica, Àsia i Oceania promogudes per Banco Santander i la universitat pública de Castelló.

La docent castellonenca ha impartit dues sessions de formació a l’alumnat del Grau d’Administració en l’assignatura «Introducció a l’Administració», on ha parlat sobre aprenentatge cooperatiu i treball en equip i a l’alumnat del Programa de Postgrau en Administració (PPGA), dins del III Seminari Internacional d’Administració.

A més, Teresa Vallet ha assistit com a oient a algunes classes del Grau d’Administració d’Empreses i a diverses reunions amb grups d’innovació educativa com el grup GERIR (Grup d'Investigació en Estratègia i Relacions Internacionals) de la Facultat d'Economia, Administració, Comptabilitat i Gestió Pública (FACE), acompanyada pels professors Emil Hoffman, coordinador del PPGA, i Edgar Reyes Jr., coordinador del GERIR.

Amb aquesta visita, la universitat castellonenca espera reforçar i establir noves relacions amb la Universitat de Brasília amb el propòsit de desenvolupar diferents projectes de col·laboració institucional. El grup d’investigació GERIR treballa en línies semblants a les dels grups AERT (Aliances Estratègiques, Xarxes i Territori) i GIE-TEAM (Grup d’Innovació Educativa, Tecnologia, Equips i Activitats Motivadores) de l’UJI.

Peu de foto: La professora Teresa Vallet amb els professors Emil Hoffman i Edgar Reyes Jr.