Un exalumne de l’UJI crea una startup de viatges especialitzada en Amèrica Llatina

03/04/2018 | SCP

L'empresa Howlanders.com, un portal de reserva d'excursions especialitzat a Amèrica Llatina, creat per Javier Moliner, antic estudiant de la Universitat Jaume I, participant del programa Yuzz UJI organitzat per la Càtedra INCREA i guanyador del Concurs 5UCV Startup, al costat del seu soci Daniel Gómez, ha complit el seu primer any de vida amb més de 250 clients.

Howlanders, impulsada actualment per l'acceleradora Lanzadera, s'encarrega de l'organització del viatge amb visites operades per agències locals de confiança (amb les quals negocien el millor preu), seleccionades sobre la base de la pròpia experiència de l'equip i de travel bloggers professionals, gràcies al que s'ajuda a estalviar prop de 800 euros a cada viatger per paquet. A més, ofereixen assessorament gratuït per a ajudar en la planificació del viatge i assistència in situ.

La startup va nàixer en 2017 de la mà de Javier Moliner (CEO) i Daniel Gómez (CTO), dos viatgers que coneixen de primera mà gran part de Llatinoamèrica, i durant el seu primer any s'ha especialitzat en l'organització de viatges a països com ara el Perú, Colòmbia, Bolívia, Veneçuela i Mèxic. Howlanders està a punt d'oferir nous paquets d'experiències al Parc Nacional Torres del Paine i a Sant Pere d'Atacama per a conèixer les comunitats natives de la regió del nord de Xile, millor país per a visitar en 2018, segons la guia Lonely Planet, i excursions gestionades directament amb una agència familiar en les Illes Galápagos (Equador). El seu objectiu és augmentar el seu catàleg per a incloure tots els principals atractius d'Amèrica Llatina.